opdatering - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu opdatering - Reisverslag uit Trondheim, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu

opdatering

Blijf op de hoogte en volg Rimke Inger

02 Januari 2014 | Noorwegen, Trondheim

Het leek zo'n goede start van het nieuwe jaar te zijn met mijn eerste blog op 1 januari, maar mijn voornemen om dit keer toch echt regelmatig te bloggen leek als snel naar de achtergrond te zijn verdwenen.
Maar daar gaat verandering in komen!
Op 17 januari, 14:37, heb ik namelijk samen met mijn groepsgenootjes mijn bachelor thesis afgeschreven, wat een heerlijk gevoel was (en nog steeds is!). Een grote last viel van mijn schouders, en daarmee heb ik vanaf nu (voor zolang het duurt) meer tijd voor andere dingen zoals bloggen. De volgende blogs die ik in de loop van deze dagen zal plaatsen, gaan dan ook over de afgelopen 2.5 week en ik hoop daarna bij te blijven met mijn blogs. Er is genoeg gebeurd om pagina's over vol te schrijven, dus ik ga mijn eerste 2.5 week in Trondheim opsplitsen en de hoogtepunten vermelden. Waarschijnlijk ga ik mijn blogs afwisselend in het Nederlands en Engels schrijven, zodat ook mijn Noorse en andere uitwisselingsstudenten ze kunnen lezen. De link naar Picasa voor foto's zet ik onderaan een verhaal, dus als je alleen foto's wil kijken kan dat ook.

Genoeg praktische feiten, ik ga beginnen met het echte werk!

Tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rimke Inger

at the top of Rødtinden, Tromsø

Actief sinds 29 Mei 2010
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 47403

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Saga Trollheimen Hotell

02 Januari 2014 - 12 Juni 2014

Trondheim

15 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Ameland

22 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe

17 Augustus 2010 - 22 Mei 2011

Norge

09 Juli 2010 - 31 Juli 2010

mexico, guatemala, honduras

Landen bezocht: