thuis!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu thuis!! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu

thuis!!

Door: rimke slange

Blijf op de hoogte en volg Rimke Inger

26 December 2010 | Nederland, Deventer

Ten eerste wil ik iedereen een fijne kerst wensen, ookal is het al tweede kerstdag. daarna wil ik in deze korte blog even kwijt dat ik veilig thuis ben gekomen (afgelopen dinsdag) en het fijn is om kerst thuis te kunnen vieren. aan het weer merk ik niet dat ik uit Noorwegen vertrokken ben, het is hier bijna even koud! brrr... het enige verschil is dat daar de auto's wel gewoon kunnen rijden, en hier meteen alles plat ligt na een sneeuwbuitje.

ik probeer deze vakantie m'n blog weer bij te werken zodat ik bijloop als ik aan het nieuw jaar begin, maar ik heb zoveel afgesproken dat ik eigenlijk weinig thuis ben. maar ik ga het proberen! en anders heb ik alvast een goed voornemen: vaker/kortere berichtjes plaatsen.

heel veel liefs en alvast een gelukkig nieuwejaar!<3

• 26 December 2010 - 19:32

Onkel Ruud:

Tja, Rimke, wij zijn gewoon niet meer gewend aan die sneeuw. In mijn jeugd...ahum...:D was er veel vaker flink wat sneeuw en alles ging gewoon door (voor zover ik mij herinner);)
    Ik wens je een fijne tijd thuis en ook alvast een gelukkig en gezond 2011, ook voor allen.

• 26 December 2010 - 22:26

Ellen: