bijna thuisss!!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu bijna thuisss!!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu

bijna thuisss!!!!

Door: rimke slange

Blijf op de hoogte en volg Rimke Inger

20 December 2010 | Noorwegen, Oslo

hee allemaal!!

even een ander soortige blog dan de andere. er is ontiegelijk veel gebeurt de laatste tijd, en mijn laatste blog ging over de musicalweken begin november... ook nu heb ik geen tijd om te schrijven over deze afgelopen weken, hopelijk vind ik daar de komende 2 weken even tijd voor.

over ongeveer 44 uur ben ik namelijk thuis,thuis in deventer, mijn echte thuis, waterhoen 1 thuis. een aantal weten dit al, voor anderen is dit misschien een grote verrassing. Eigenlijk zou ik namelijk niet naar huis komen, maar zoals ik eerder geschreven heb gingen mijn plannen om kerst in noorwegen te vieren niet door doordat de familie waar we zouden verblijven opeens naar marokko op vakantie ging. een maandje geleden heb ik tickets geboekt naar huis (en ook weer terug naar school hoor:P) als alles goed gaat en m'n vluchten gaan, vlieg ik a.s. dinsdag om 14:25 van ålesund naar Oslo, en om 16:55 van Oslo naar Amsterdam en hopelijk ben ik dan rond 19:00 op Schiphol! ALS mijn vluchten niet geannuleerd worden.

ik verblijf nu bij m'n kamergenootje Katrine in Skarbø (45 min ten oosten van Ålesund), gisteravond hier aangekomen, en dinsdag brengt ze me naar het vliegveld.

• 20 December 2010 - 09:27

Dirk:

Liefe Rimke
    Als het weer tenminste mee zit met de kerstdagen zien wij elkaar op tweede kerstdag in Deventer.
    Ik hoop dat de reis naar huis spoedig verkoopt.

• 20 December 2010 - 11:00

Ellen:

Heeeeeeeeeey! Dat is leuk!! Nou qua weer( al is het daar in het noorder veeeeeel kouder) tref je het, lekker sneeuw hiero.
    Fijn hoor, ffies naar huis:)

• 20 December 2010 - 11:46

Onkel Ruud:

Hoi Rimke,
    Ik wens je een goede thuisreis (en later ook weer terug) en gezellige dagen met de familie:)
    Doe ze allemaal de groeten en... pas nog steeds goed op jezelf.

• 20 December 2010 - 13:06

Donja:

Heey rimke! Leuk dat je even naar huis komt!
    Hele goede reis!
    xxDonja