dozen, boeken en tranen - Reisverslag uit Førde, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu dozen, boeken en tranen - Reisverslag uit Førde, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu

dozen, boeken en tranen

Door: rimke slange

Blijf op de hoogte en volg Rimke Inger

06 Mei 2011 | Noorwegen, Førde

donderdag 05-05-'11

heia!!

Hoe triest het ook klinkt, dit is mijn laatste blog die ik vanaf mijn ooh zo vertrouwd geworden kamertje schrijf. ik ben ingebouwd door dozen, al mijn en Katrine haar spullen is uit de kasten gehaald en netjes ingepakt. het was weer het nodige pas, meet en weeg werk, maar ik geloof dat het precies uitkomt allemaal. het enige wat we nu nog hebben is heel veel foto's aan de muren, die we er zaterdag pas af gaan halen. de tijd is voorbij gevlogen en gaat vooral de laatste dagen veel te snel. ik breng de tijd nu grotendeels door met het schrijven in de jaarboeken, jeetje wat een werk! al helemaal omdat het schrijven in het Noors toch iets meer tijd kost dan schrijven in het Nederlands.
Morgenavond gaan we met z'n allen grillen, zaterdag is het afsluitingsfeest en dan is om 16:30 het grote avontuur hier voorbij. dan zit het erop.
Maar, gelukkig blijf ik nog iets langer in Noorwegen, zodat de schok niet al te groot wordt. ik ga met Cecilie mee naar huis, naar Tønsberg (2,5 uur van Oslo) om met haar en haar familie op 17 mei de nationale feestdag te vieren. dan reis ik op de 19e naar Kolbu/Gjøvik om Emilie nog eventjes te zien en dan kom ik 22 mei weer naar huis! dus als ik geen blogje meer plaats voor die tijd, tot de 22e!:D geloof dat ik om 19:05 vlieg, dus dan ben ik rond 21:00 op Schiphol:)

heel veel liefs, glad i dere alle sammen!<3


  • 06 Mei 2011 - 08:06

    Jan:

    Geniet nog maar volop van de laatste uren in Förde. Geniet ook maar van de dagen daarna in Noorwegen en de feesten op 17 mei. De komende dagen is het weer ook prima daar, dus dat komt goed uit.
    We zien de dozen wel verschijnen, die zijn er wellicht eerder dan jij. Een ervaring rijker en nieuwe vrienden/vriendinnen.

    Liefs papa

  • 06 Mei 2011 - 11:14

    Ellen:

    Meisje geniet!!! Zuig al die laatste indrukken en emoties op! Ik zie je hier in Deventer weer. Dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rimke Inger

at the top of Rødtinden, Tromsø

Actief sinds 29 Mei 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 47374

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Saga Trollheimen Hotell

02 Januari 2014 - 12 Juni 2014

Trondheim

15 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Ameland

22 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe

17 Augustus 2010 - 22 Mei 2011

Norge

09 Juli 2010 - 31 Juli 2010

mexico, guatemala, honduras

Landen bezocht: