Vic Falls, the promised land - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu Vic Falls, the promised land - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu

Vic Falls, the promised land

Blijf op de hoogte en volg Rimke Inger

15 Augustus 2012 | Zimbabwe, Victoria Falls

De beschikbaarheid tot computers/internet was helaas deze hele reis behoorlijk beperkt, vandaar dit pas mijn 2e blog is. Dit wordt ook weer een korte, eigenlijk alleen even om te zeggen dat ik me prima vermaak hier. Als ik thuiskom zal ik waarschijnlijk meerdere blogs plaatsen, zodat jullie toch op de hoogte zijn van mijn avonturen.

Wat er nu nog op het programma staat voor de laatste 3 dagen is: de Victoria Falls bekijken, traditioneel eten met dansen&muziek, adrenalin kick with "flying fox" (horizontaal aan een kabelbaan door de vallei van de Vic Falls, waaaah), met leeuwen/welpjes lopen&interacteren in een wildreservaat hier in de buurt, souveniertjes kopen en voor de rest gewoon genieten van alles wat er op mijn pad komt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rimke Inger

at the top of Rødtinden, Tromsø

Actief sinds 29 Mei 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 47370

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Saga Trollheimen Hotell

02 Januari 2014 - 12 Juni 2014

Trondheim

15 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Ameland

22 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe

17 Augustus 2010 - 22 Mei 2011

Norge

09 Juli 2010 - 31 Juli 2010

mexico, guatemala, honduras

Landen bezocht: