Vic Falls, the promised land - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu Vic Falls, the promised land - Reisverslag uit Victoria Falls, Zimbabwe van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu

Vic Falls, the promised land

Blijf op de hoogte en volg Rimke Inger

15 Augustus 2012 | Zimbabwe, Victoria Falls

De beschikbaarheid tot computers/internet was helaas deze hele reis behoorlijk beperkt, vandaar dit pas mijn 2e blog is. Dit wordt ook weer een korte, eigenlijk alleen even om te zeggen dat ik me prima vermaak hier. Als ik thuiskom zal ik waarschijnlijk meerdere blogs plaatsen, zodat jullie toch op de hoogte zijn van mijn avonturen.

Wat er nu nog op het programma staat voor de laatste 3 dagen is: de Victoria Falls bekijken, traditioneel eten met dansen&muziek, adrenalin kick with "flying fox" (horizontaal aan een kabelbaan door de vallei van de Vic Falls, waaaah), met leeuwen/welpjes lopen&interacteren in een wildreservaat hier in de buurt, souveniertjes kopen en voor de rest gewoon genieten van alles wat er op mijn pad komt!