OEI - Reisverslag uit Førde, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu OEI - Reisverslag uit Førde, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu

OEI

Door: rimke slange

Blijf op de hoogte en volg Rimke Inger

01 November 2010 | Noorwegen, Førde

hallo allemaal,

mijn laatste blog is veels te lang geleden geschreven, i know... sorry! een maand geleden zelfs, OEI. ik begrijp dat jullie allemaal erg graag willen weten wat ik hier allemaal uitspook en hoe het met me gaat (het gaat goed met me!), maar ik hoop ook dat jullie begrijpen dat ik probeer om elk moment dat ik hier ben goed te benutten. en dan gaat er soms zomaar een lange tijd voorbij dat ik niets van me laat horen, via mn blog/msn/skype/welke moderne communicatiemiddel we tegenwoordig dan ook kunnen gebruiken.

Nu heb ik eindelijk een momentje van tijd en rust gevonden om de afgelopen maand in te halen. want er is behoorlijk veel gebeurd. zo had ik 10 dagen herfstvakantie, ben ik een week in Oslo geweest met mn dansgroep en nu zijn we bezig met een schoolmusical die we a.s. donderdag en vrijdag gaan opvoeren. vanaf a.s. vrijdag t/m zondag is het Minifolkehøgskole, alle leerlingen kunnen vrienden/familie uitnodigen om een paar dagen mee te lopen als een student op Sunnfjord Folkhøgskole.

in mn volgende blogs meer over het bovengenoemnde.

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rimke Inger

at the top of Rødtinden, Tromsø

Actief sinds 29 Mei 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 47507

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 27 Juli 2014

Saga Trollheimen Hotell

02 Januari 2014 - 12 Juni 2014

Trondheim

15 Juli 2013 - 11 Augustus 2013

Ameland

22 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe

17 Augustus 2010 - 22 Mei 2011

Norge

09 Juli 2010 - 31 Juli 2010

mexico, guatemala, honduras

Landen bezocht: