dansen-rennen-omkleden-springen-waaaaaaaah!! - Reisverslag uit Førde, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu dansen-rennen-omkleden-springen-waaaaaaaah!! - Reisverslag uit Førde, Noorwegen van Rimke Inger Slange - WaarBenJij.nu

dansen-rennen-omkleden-springen-waaaaaaaah!!

Door: rimke slange

Blijf op de hoogte en volg Rimke Inger

30 Maart 2011 | Noorwegen, Førde

hehe, weer even een half uurtje vrij na 2 dagen onafgebroken dansen-rennen-omkleden-springen-stressen van half 8 's ochtends t/m 11 uur 's avonds. dit allemaal voor de dansvoorstellingen, de eerste is morgenmiddag al!
dit wordt dus weer geen uitgebreide blog, maar een korte om te laten weten dat ik nog in leven ben (wat technisch gezien waar is, maar lichamelijk en geestelijk voel ik me niet echt zo geloof ik...). het gaat er nu erg hard aan toe met trainen en dat vraagt veel. wat er op neer komt dat ik elke minuut die ik vrij heb besteed ik aan op een stoel(liefst zachte bank!) zitten en voor me uit staren. Na de 4 dansvoorstellingen (dondermiddag, vrijdagavond en zaterdagmiddag&avond) ben ik vast helemaal kapot en heb ik minstens een week met veel slaap, rust en massages nodig om weer optimaal te kunnen genieten van de laatste paar weken van mijn avontuur in Noorwegen. want de tijd vliegt (veel te) snel voorbij, over een maand en een week hebben we onze laatste dag op Sunnfjord...:( maar daar denk ik nu nog maar even niet aan, nu ga ik de gymzaal weer opzoeken en dansen!

wish me luck

liefs!

• 30 Maart 2011 - 15:41

Leonora:

Wooh de tijd vliegt echt!
    Al vind ik dat niet erg want dan kom je lekker snel naar huis :D!
    Maar geniet er inderdaad nog goed van! En probeer tussen alle drukte, stress en dansen wel te genieten van de shows.
    Ik mis je!
    Liefs xx

• 30 Maart 2011 - 16:09

Mama:

hou vol,we komen er aan om je persoonlijk geluk te wensen met de show. en misschien ga ik deze keer wel 3 maal kijken!!!

• 30 Maart 2011 - 17:32

Iris :

Heel veel succes met je voorstellingen en de voorbereiding hiervan!
    Veel liefs van mij, amber en Richard

• 30 Maart 2011 - 18:15

Irene:

Hey meisje! We zijn zo super trots op wat je allemaal doet! Vergeet niet te genieten die laatste paar weken. Heel veel plezier bij de voorstellingen, we popelen om de foto's te zien!! Liefs van ons allemaal!

• 30 Maart 2011 - 18:40

Ellen:

Ooooh meis! Geniet geniet geniet! Maar dat lukt wel denk ik zo :) Ik heb groot respect voor je Rimke. Laat het maar over je heenkomen en geniet nog extra van alles!